Løft dit brand markant
Gør din virksomhed markant bedre
Der er guld at hente ved at optimere sin markedsføring, så den matcher virksomhed og produkters målgruppe. Et reklamebureau i Kolding har regnet ud, hvad det drejer sig om. “Hvis det ikke skal være MARKANT – hvad skal det så være?”, spørger de om på deres hjemmeside. Reklamebureauet hedder MARKANT og ved, hvad de taler om. De har nemlig siden 1991 hjulpet mange virksomheder med at blive markant bedre til at nå deres kunder. Først i 2009 tog reklamebureauet konsekvensen af, hvad det var de gjorde, og derfor ændrede de deres navn fra Schultz & Sørensen reklamebureau til MARKANT. Der er ikke længere tvivl om, hvordan de gør tingene.
Fra usynlig til markant
Usynlige virksomheder sælger ikke. De ses ikke, og de tjener ingen penge. Det er der ingen virksomheder, der kan leve af. Derfor hjælper MARKANT deres kunder med at få en relevant og sammenhængende kommunikation kørt over deres markedsføringsstrategi. MARKANT arbejder med alle spektre af markedsføring. Det være sig lige fra strategi og idé-generering til den faktiske produktion som f.eks. filmproduktion, SEO og de sociale medier. MARKANT hjælper mange virksomheder med at blive (gen)kendte. Det gælder f.eks. LIDL, Ewii og Frøs Sparekasse. Læs mere om MARKANT og deres kompetencer på markant-reklamebureau.dk. Verden er blevet mere digital, og det er MARKANT også. Reklamebureauet arbejder som det mest naturlige med digitale koncepter, der rulles ud online. De har derfor specialister ansat til at arbejde med film og 3D, der kan følge med både nutid og fremtid.
Fødevaretjenesten
En af MARKANTs specialiteter er Fødevaretjenesten, der hjælper virksomheder indenfor fødevarebranchen i at blive “spiselige”. For at Fødevaretjenesten kan hjælpe bedst muligt, så starter de med at høste viden og sætte sig ind i de mange detaljer omkring produktet. Derfor ligger MARKANT efterhånden inde med en uendelig mængde af viden om fødevarer. MARKANT er klar til at drage i marken og finde inspiration, der hvor den er. Det kan være ved den lokale købmand, på markeder, ved havnen, på fabrikken eller på marken. Intet er for stort eller for småt.